W dniach 20–21 października 2025 roku we Wrocławiu odbył się XII Polski Kongres Przedsiębiorczości – wydarzenie skupiające liderów biznesu, nauki i samorządu. W czasie wydarzenia Hotel Narvil został uhonorowany Polską Nagrodą Jakości - wyróżnieniem przyznawanym firmom i instytucjom, które konsekwentnie podnoszą standardy obsługi, wdrażają innowacje i budują kulturę jakości w oparciu o wartości zaufania i odpowiedzialności.
Obecność na Polskim Kongresie Przedsiębiorczości była dla hotelu okazją do wymiany doświadczeń i rozmów o przyszłości branży usług, turystyki i biznesu. W gronie prelegentów i uczestników znaleźli się przedstawiciele administracji publicznej, uczelni wyższych oraz firm wdrażających nowoczesne modele zarządzania.
„Kongres to przestrzeń, w której biznes spotyka się z nauką i innowacją. Cieszymy się, że mogliśmy być częścią tego wydarzenia i jednocześnie reprezentować sektor hotelarski jako przykład dobrych praktyk w zarządzaniu jakością” – podkreśla Paweł Kowalczyk, Dyrektor Aktywnego Marketingu Hotelu Narvil.
Hotel Narvil od lat jest symbolem nowoczesnego podejścia do gościnności – łączy wysokie standardy obsługi z dbałością o środowisko naturalne i integrację z lokalną społecznością. Otrzymanie Polskiej Nagrody Jakości stanowi potwierdzenie pozycji hotelu w gronie liderów jakościowych usług w Polsce.